Klantenservice
Voor vragen, opmerkingen of wijzigingen in de kinderopvang van je kind (bijvoorbeeld bij verhuizing, voorkeur voor andere opvangdagen of opzeggen) kun je contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag verder via https://mijn.partou.nl. Let op: telefonisch is onze klantenservice op werkdagen van 8.30 tot 13.00 uur bereikbaar.
Heb je een klacht? Vul dan ons klachtenformulier in (kies hier bij "Ik heb een vraag over" voor "Ik heb een klacht").
In de weekenden en op de nationaal erkende Nederlandse feestdagen nemen wij de telefoon even niet op. Dit geldt in 2023 voor de volgende dagen:
- Maandag 10 april (tweede paasdag)
- Donderdag 27 april (Koningsdag)
- Donderdag 18 mei (Hemelvaartsdag)
- Maandag 29 mei (tweede pinksterdag)
- Maandag 25 en dinsdag 26 december (kerstdagen)
- Maandag 1 januari 2024 (nieuwjaarsdag)
Jouw Partou
Heb je een vraag over een specifieke Partou bij jou in de buurt (bijvoorbeeld voor een rondleiding, over uitstapjes, vervoer naar bso, dagroutine of medewerkers) neem dan direct contact op met deze Partou kinderopvang. Je vindt de contactgegevens van de specifieke Partou via onderstaande link. De manager van deze locatie staat je graag te woord.
Werken bij Partou
Ben je op zoek naar een leuke baan in de kinderopvang dan moet je op onze Werken bij Partou website zijn. Hier vind je onze vacatures en krijg je een goed beeld van waarom werken bij Partou zo leuk is.