Customer Support
Heb je een vraag of wil je iets wijzigen in de kinderopvang van je kind? Bij ons kun je veel zelf regelen. Zo kun je bijvoorbeeld zelf je overeenkomst wijzigen of uitstel van betaling regelen. Ook hebben we de antwoorden op de meest gestelde vragen voor je op een rij gezet.
Kom je er niet zelf uit of heb je liever persoonlijk contact? Neem dan contact op met een van onze medewerkers van de afdeling Customer Support. Zij helpen je graag verder op de manier die jij wilt.
Ben je het ergens niet mee eens of heb je een klacht? Geen probleem, we lossen het graag op. Bekijk onze klachtenpagina wat je moet doen en wat je kunt verwachten.
Jouw Partou
Heb je een vraag over een specifieke Partou bij jou in de buurt (bijvoorbeeld voor een rondleiding, over uitstapjes, vervoer naar bso, dagroutine of medewerkers) neem dan direct contact op met deze Partou kinderopvang. Je vindt de contactgegevens van de specifieke Partou via onderstaande link. De manager van deze locatie staat je graag te woord.
Werken bij Partou
Ben je op zoek naar een leuke baan in de kinderopvang dan moet je op onze Werken bij Partou website zijn. Hier vind je onze vacatures en krijg je een goed beeld van waarom werken bij Partou zo leuk is.